NEJ!

idag är de en sån här dag som inte borde finnas.
jag är trött
jag är arg
jag är slö
jag har ont
jag är grinig
jag är utsliten
jag saknar Calle

mer än vad jag saknar någon annan just nu.



Dagens & Veckans vädur:
Du är kanske zodiakens krigare, men ditt hjärta är ömsint och empatiskt den här veckan. Din huvudsyssla blir att försöka skydda andra från världens hemskheter. Du ser till att de du älskar inte far illa, meddelar dåliga nyheter på ett mjukt sätt och försöker se allt som dyker upp i ett positivt ljus. Både du och de dina blir lyckligare av den anledningen.




hoppas träningen ikväll gör en på lite pepp


/ Fraaajjjd!




Kommentarer
Postat av: Anonym

skyddsängelfrida!

2009-03-05 @ 16:17:39
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0