lOVE sTORY

SKÖNT MED HELG!
denna vecka har gått segt, men ändå lagomt fort.

denna vecka har jag och kusselinen tränat som 2 stollar känns de som, men de är så himla skönt. anna har varit med på ett hörn också. ont i rompaaaaaa nu, ajaj


Har även suttit och planerat lite förut om Cypern :D:D:D:D


Sitter in the "BIG RÖVHÅLA" torsby nu.
åkte bil med mammy och sofia hit, påvägen hit stannade vi upp i frykenstrand och besökte min favvotjej idis, drack kaffe osv. mysigtmysigt! sen hämtade vi upp knut i torsby för jag skulle klippa av krullen. dröjde faktiskt en bra stund innan vi kom oss hem till pappsen.. först tog vi oss inte upp här hemma med bilen därför de var en stor plogadkant. så vi ringde på broder och sa han skulle komma ut och skotta åt oss. de fixade pojkarna de. sen drog ju vi och skulle vända, och tog en liten omväg undertiden, en ganska onödig omväg faktiskt. hamnade vid grannhuset mitt emot, kom varken framåt eller bakåt. framåt var där även en fet snödriva och bakåt där satt vi fast. så de var bara att ringa efter dom igen det, tillslut kom de med spadarna ;D kom äntligen hem tillslut och fick klippningen gjort, som blev lyckad.



saknar min fis <3



13 Dagar Kvar ((=

/ Natti nattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen en kaffe-männiksa du :P !

2009-03-13 @ 09:51:32
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Always, kaffe är godis! (:

2009-03-13 @ 10:31:31
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0