FREDAG - HELG !

Åkte till Torsby imorse/förmiddags.

skönt att komma bort från pladderfiorna, fast ja saknar dom lite nu.

handlade iallafall med pappsen när ja kom fram. fattar inte hur bilens utrymme räckte ens, det blev altså en rejäl jävla handlig. Jag och brother hamnade i köket idag, orkade dock inte laga någon mat. så ställde allt på honom, lärde han och laga. eller tror han försökte lära sej själv, för ingen hjälp ville han ha. därför blev det brännd mat idag, mums gotttiiis!  sen blev de lite plockning och dolning, som vanligt när man kommer hit.
Emy kom tillslut och räddade mej, drack kaffe och igen våran "talk" som vi inte haft på länge!

sen så åkte vi hem till min frökis! david och bullar var där.
sen kom galningarna ellen och elin.
där har vi tillbringat kvällen
det var mys.


saknar min favvotjej!

natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inga pengar på mobilen! ring om du vill ut å gå eller ses idag :P

2009-03-08 @ 11:59:19
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: emiely

MYS! :)

2009-03-08 @ 17:54:02
Postat av: Anonym

riktigt mysigt muffis! :)

2009-03-08 @ 18:09:40
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0