/

yesterday blev jag hundvakt åt stora björnen Freddy hela dagen, gick säkert 2 rundor bara runt sjön. soligt och fint väder så de var sköönt som attan. sen fastnade vi visst hos Hannah så vi var där & busade i snön några timmar. sen kom de planer inför kvällen när frökelifrök ringde, så vi drog till jakob och drack lite smått,smått. kvällen blev rolig, naket och ung för mej!


vaknade av att mammy kom in i vardagsrummet mitt i natten och frågade om ja inte skulle lägga mej i sängen? hade visst somnat i soffan med Nelly snarkandes på bröstet.

idag vaknade jag faktiskt uberpigg efter att ha druckit flera liter kaffe snart tror jag, deär det värt.  jag och brother har kört hårt med "magmaskinen" imorse, sen tog jag mej en liten kortis promenad.  nu blir det att dola och städa lite här hemma, hänga upp tvätt, packa ihop lite. sen ska hela ligan till mormor och äta!


SAKNAR CALLE NU!

ikvällningen blir dt en power-walk med gulliga fröken!



skönt att va ledig imorron (((=


/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0