BAMSEBJÖRN

På min lediga dag igår, så tillbringade jag tiden åt att ligga ute på balkongen i solen, faktiskt i 5 timmar. tillsammans med mammy, rita och sofia som även kom över! helt underbart härligt. faktiskt så fick man lite färg och brännde sej lite.
åkte till Torsby på kvällen. Emiely kom lika fort som ja kom hem, drack kaffe och hade mysigt. hon sov brevid mej också!

På min lediga dag idag, så började med att jag vaknade när de andra i huset skulle upp för att åka iväg till skolan, och jag kunde inte somna om så jag låg och pluggade i boken någon timma! sen tog jag mej en lång powerwalk runt sjön i solen med bamsebjörnen Freddy. dock höll han på att dra ner mej i backen, ett xantal gånger, men lyckades hålla mej på benen. har varit och hämtat broders cross och samtidigt blev de in till torsby en sväng, mötte mormor! fick min present i förskott (:

snart så kommer Emiely och Fröken svettiga och vill ha en kaffe förstår ja!

så jag ska gå ner och brygga och slänga mej i duschen.
ikvl åker ja till Calley



Dagens låt: Kelly Clarkson - Long Shot

byebye / love from F.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är alltid neger fridah! :P

2009-03-21 @ 19:45:32
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0