rAP dAS aRMAS .

fick sovmorgon och slutade tidigare, har städat som satan i köket. tillochmed skurat väggarna och haft vattenkrig överallt.

saknar värmen sååå-å sjukt mycket så var tvungen att dra med mej anna och ida och steka lite förut, de va gottis. för utomhus verkar de inte som man kan få någon sol överhuvudtaget, usch vilket väder. hoppas på högsommar nu :)



det är nu det börjar kännas att sommarlovet närmar sig, härligt!
ganska skönt att veta att man inte är utan jobb i sommar iallafall,har fått erbjudande på endel ställen som ja är glad över.

Torsby imorn med min saknade martinuuus!

känns som jag inte sett mina flickor på jätte länge så det ser jag fram emot
fröken.emiely.elin <3
resten av helgen märks va de blir, hoppas på callley !

ne nu skaja slå på en film eller nått, iallafall bara ta det lugnt, himla sliten överallt, och de behövs nog kanske för att orka med tränings passet ikväll.


* Cidinho & Doca - Rap das armas
byebye! / F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0