-.-

igår och idag har jag tillbringat tiden till att vara i sunne hos min babee slida.
har sålt jordgubbar som attans två dagar! igår på kvällen bestämde vi oss för att lägga oss å steka så vi drog och solade. åkte vi och handlade lite å tog med oss mancer påvägen och drog hem till jossa där erica också var, tjeeejmys hela kvällen. Blev övertrötta när vi kom hem så, härjade runt i hela längenheten för att uppnå fillas nya stegräknare. sussade vi gott gjorde vi sen iallafall, mums

idag är de midsommar? känns ganska ovärt & inget att hänga i julgranen direkt.
Sitter förtillfället hemma hos martinuuus med erika! ska käka lite sen vidare mot torsby så får vi se vad som händer.
Imorn är det utgång iallafall som de e tänkt. och de blir i sunne!



snyggingarna mina!




nu måste jag kila
pussciao / F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0