INJECTION

inte varit speciell aktiv på senaste pågrund av dålig med tid och dåligt intresse.
tänkt att skriva några rader nu när jag ändå påbörjat lite iallafall.

Operationen i onsdags gick bara bra och de var inte så farligt som jag förväntat mej de skulle vara. det goaste av allt var ju att få sova och vara helt full o borta efteråt. när man vaknade och fattade att man hade ont i halsen så var de inte så gott längre! är inne på 5:e dagen nu och har fortfarande svin ont.. går upp å ner hela tiden och jag hoppas på bättringsvägar snart.

just nu sitter jag hemma i kd efter att ha varit i torsby ett par dagar. umgåtts med hela släkten vilket har varit jätte skönt. så igår bestämde jag och hannah oss för att ha en mysis kvl, mammsen var med på ett hörn hon me.
De blev:  ansiktsmask, naglar, noppa, inpackning, levande ljus,music & tv, det var behövligt. Alla underbara vänner å familj är braig som pysslat om mej hela veckan! bIG lÖÖÖwe (:



Rise against - Injection

,





D
u är... & kommer alltid å vara den bästa och den mest speciella för mej.
ALLTID



/ Fridah .

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig vännen!

2009-06-15 @ 20:35:46
Postat av: Martina

och på torsdag kommer du hit så ska vi pyssla om dig äääääääännu mer :D<3

2009-06-16 @ 15:35:20
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: majcern

giller rej ja! pöss jänta!

2009-06-16 @ 19:52:42
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0