RIGHT KIND OF WRONG

emy och martina snosade intill mej inatt.

var uppe redan vid halv sex, tidigt som satan. men bara för att åka iväg till jobbet. jobbade på valbergsängen idag, de gick faktiskt toppen för att vara första gången, skönt med lite omväxling. men tusan vad ont i fossingarna jag har, ajaj.

när jag kom hem så hade bästa martina varit ubergullig & städat osv medans ja var borta! <3
har varit vid sirsjöns invigning ikvl, de ropade till o med på oss i micken för att vi var först i att göra doppet!




just nu sitter vi & chillar hos jaKob
bad å bastu kanske? maybe ,


ska försöka att hålla mej till sängen tidigare än vanligt ikvl med tanke på att jag är sleten och att jag ska jobba hela denna helg!



positiv inställning, jag ser fram emot de.



/ FridahMarieNordlund.


Kommentarer
Postat av: martina

kul hare varit! :) <3

2009-07-04 @ 22:24:33
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: Martina

fridah, DU är bäst bäst bäst! <33 LOVE!

2009-07-07 @ 09:05:49
URL: http://martinarom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0