OPLANERAT, NÄSTAN SOM PLANERAT.

slapppppis. slappfiiia har jag varit idag.

gick upp tidigt för ja kunde inte sova. diskade och lagade mat åt mammsen när hon var klar med sin träning.
sen kollade vi på tur med vädret, skönt att skratta ur sej lite skit. mammsen har även ringt körskolan och bokat tid för kurser osv. im on my way! wiiiiiie, vill bara ha de gjort nu,nu så snabbt som möjligt. inte länge kvar nu, ännu kortare tills jag blir 18, längtaaaa!

ida slidaa sötnöt kom till mej på kaffe någon timme, sen drog vi in till stan och kollade läget. och jag fann det jag ska inskaffa. jag tror jag blev kär...



oplanerat, nästan som planerat!
så fick jag och ida för oss att jag skulle med henne hem till sunne, sova där och hänga med henne till hennes school imorgon. och yes, jag är nu i sunne. och så blir det (:

nej nu blire myspys.


/ fraaajjjdahn!




Kommentarer
Postat av: olivföfan

haha, ja det måste vi :D

2009-01-20 @ 19:52:43
URL: http://olivneuriesser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0