Torsdag

jappp, nu är dt helg igen
iaallfall för mej, känns faktiskt som de va igår. tiden går så fort, men vad kan de bero på?


igår: jag och kusselin hannah tränade röven av oss på gymet, mamma kom senare eftersläntades och gjorde oss sällskap. det var skönt! efteråt åkte vi hem, lagade kyckling och ris. Mischa Cathrine och Johanna kom sen på besök och vi drog först in till stan och kikade litegrann sen till infinity, de gick fint tror ja (:
Hem och ta det lungt, kolla mamma mia, ett varmt bad och massage av mamma.



idag:
just förtillfället sitter ja på min 1/2 lektion idag, svenska! och de suger, de är nog ärligt talat de tråkigaste ämnet som finns. iallafall så är ja glad för att min skoldag är slut om ungefär 2 ½ timma. och då åker jag till tarsby för att sova hos pappa, förengånsskull, dt behövs nog för ja hamnar aldrig där tillslut ändå. antingen åker ja till någon eller så kommer de någon,always! men de gillar vi, jag. blir där men ja tror ja får en natt-vän, MARIaa.



2 Månader Med Bästa Calle Aspegren <3



nej nu måste jag kila
ha en bra dag, slash fraaajjjjd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ ER SÖTNOSAR

2009-01-15 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0