FORGIVE ME

imorse gick ja upp oplanerat tidigt, vaknade tillochmed av telens vibration vid mitt öra, inte dåligt. det var iallafall hannah som försökte få tag på mej för att fråga om jag skulle med till karlstad. nej, sa jag först vad jag minns. somnade om, vaknade ganska lika fort som ja somnade om och visste inte vad jag hade sagt. men som sagt, jag blev iallafall med hela ligan, åkte ut till Ö&B och kikade med de andra, själv hade man nysatacker hit och dit, och jag räknade. 21 på rad, inte dåligt de heller! sen fick de bli hem till mammii för mej, orkade inte gå jorden runt med djävla förkyldningen.

mormor och morfar var nyss här och firade broder som blir liten idag. nu har de andra åkt ut till bergvik och jag är aloooone at home, rätt skönt. ska försöka dola och göra maten klar tills de kommer hem. och sen kommer även typ hela släkten hit också.


sofia
flyttar även in grannhuset brevid oss idag, wiie! där kommer ja bli inneboende enheldel ja (:



brrrr, ja fick sån lust att sooooola idag. men nej!



DAGENS : LILLEN - ETT TILLSAMMANS


slaaaash f!











Kommentarer
Postat av: emmeli

jo, de hade ja att göll-frodo :D

2009-02-01 @ 14:49:39
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: frodo

mancern är göll-ie-RST! ;D

2009-02-04 @ 11:15:55
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0