FAST CAR

HEJhoppSAN.

Igår tisdag tränade jag några timmar på kmti, det var uberskönt, skönt att få bort träningsverken lite också för den delen. sprang hem och fick i mej mat, sen kom maja och tommy som hämtade så bärde de av hem till calle. Stack in en nål i Gurra's öra, stackarn var så rädd så svetten rann. sen blev de china mat och en film på det, som var både dålig och bra.
sen blev de sova rätt så tidigt, eller ikke. runt 03.00tiden. men det var de värt!
sen var de bara att ge sej upp och ut i kylan för att åka med bussen 06.45 men som var försenad, brrrr! hade hela bussen för mej själv ungefär, somnade. när ja vaknade till så var de så fullt så de blev ståplatser och väskor både högt och lågt, trångt och skönt vetni.

första skoldagen på 3veckor var faktiskt helt okej, roligt förengångskull. de var byte idag så lagade/serverade mat till hela skolan, gick toppen! efter så drog jag ut till bergvik och fick tag på ett par skor. sen blev det att gå och vänta på att Sofia skulle sluta jobba. åkte hem, hamnade i sängen på en gång och sov någon timme, de behövdes för så trött som jag var har jag inte varit på ett tag nu, wellwell.

Såg schemat idag och de är toppen, eller därför att vi är lediga alla Fredagar, hur skönt som hellst.


Torsby imorgon?
ida & fröken.
OCH EMIELY!!
de blir nog så ja.

nej godnatt

Kommentarer
Postat av: Mowie!

Absolut att ja gör;)

2009-01-08 @ 15:36:24
URL: http://mobergano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0