LITTLE GIRL

Godmorgon folkens!

just  nu sitter jag och tar det lungt med en kaffe kopp. har varit duktig imorse och gått med hannah,burit in massa ved åt pappa, dammsuga/torka golven både uppepå och nere, diskat, plockat lite här och var. ja ska faktiskt ta och gå ner och försöka väcka upp den snarkande maria som ligger där nere i soffan och sover som en stock, tro mej. hon sover goare än mej >< men de är positivt. snarkar värre än någon annan också faktiskt, så fröken fridah har inte sovit värst mycket inatt, vaknat, somnat om, vaknat.......

nu ska jag slänga mej i duschen, väcka sömntutan och sen vänta tills mina busfrön Emy och Fröken kommer på kaffe. mysigt.

Sova med Calle inatt (:




Veckans ängel: min ida slida vattenskida, always <3
Dagens låt: Enrique iglesias-little girl


Ha en bra helg
ciao / fffrajdaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0