TIREEEED

idag har de varit en slitsam dag, defininitift i köket, jises altså!
jag&ida
gedde oss in på en av sakerna vi absout ångrade när de kändes som om man var i världens varmaste land,typ. 2 hela fucking timmar stod vi och stekte fläsk på stora stekbordet, never again. när vi äntligen var klara så blev vi helt dumma i skallen, reagerade inte på någonting och inte kunde vi sluta skratta heller.

sen drog ja in till stan med änna och josef där vi träffade elin och Indré som ja inte sett på hur länge som hellst nu, gick och kikade lite. sen var de bara för mej att avvika och ge sej iväg till körskolan, där vi hade teori i 2 timmar. efteråt, direkt iväg till gymmet. tränade spinning60 med ännamus och mammsen, skönt (:

men nu är ja totalt slut, trött och fryser.

ska packa lite nu, för imorgon drar jag till tarsby!


saknar honom jätte superduper mke!


nej herrrå!

Kommentarer
Postat av: bell

haha javet! ska nog skaffa mig en papegojja jag också <)

2009-01-29 @ 13:43:20
URL: http://ikilledariel.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-30 @ 16:11:11
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0