SPECIELL

hejÅhå.

no school for me today. igår kännde ja mej inte bra, inte imorse heller. yr som att sitta i en karusell. men nu är de betydligt mycket bättre när jag fått vila/tagit de lungt/huvudvärkstabletter/c-vitamin på c-vitamin.

har varit drygt och tråk ända tills ja kom på vad jag skulle sysselsätta mej med. jag har faktiskt varit lika duktig som fröken varit idag. jo, rensat och plockat rummet och garderoben. jag började med att riva ut varenda liten detalj i garderoben, skurade inuti.ovanpå.utsidan. sen plockade jag rätt allting, och började med själva rummet, allting tog mej ungefär 2 timmar med en kaffe kopp hit och dit (: så nu är allt helt djävla CLEANT + att de luktar melon överallt. det ser någorlunda ut och ja är redo för en myskväll.

har tankat några filmer idag som ja tänkte kolla, jag och mammsen ska dra igång en utav dom nu "ett päron till farsa"
själv har ja inte sett den, men tydligen hon. tydligen är den kanoners och rolig. de märks strax..




tillbaka på inlägget, filmen var kanon! skratta är alltid skööönt,haha.
just nu sitter ja med min egen hemmagjord ansiktsmask och snart väntar ett varmt bad.


ha en bra dag!
slash fraaajjd.

Kommentarer
Postat av: emmeli

misstänkter ingen, men surt att ngn råka ta bort:(





du kanske blev yr utav att slå i huvudet så mycket ;)

2009-01-12 @ 20:35:17
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha mh ;) ja blev nog de. skaka på hjärn-cellerna gör mej inge. kanske de hoppade rätt endel;D

2009-01-12 @ 20:51:09
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0