LÅNGA HELGER ÄR SKÖNT

från torsdagar till söndagar!

Torsdag: åkte till torsby och slappade. sen kommer inte min hjärna ihåg vad som mer hände den dagen, gone!

Fredag:
Tog en morgon promenix med hannah och sen drog jag fröken emiely knutte och badbollen till sunne. mötte martinuus och idsko. sen drog hela gänget hem till Zeromancer och härjade och spela gh osv. Sen blev de bara jag och idsko kvar hos henne, sov i hennes 120säng allihop, det var mysigt. trots att jag vaknade av att jag slog huvudet i sängbordet ett antal.

Lördag:
jag och idaa drog hem till torsby. vi handlade sen var vi kockarna själva och lagade good mat. sen åkte vi hem till fröken, drack en kopp kaffe. anders och david kom så vi hängde med hem till Anders och spelade gh-band med alkisar.
Hannah kom senare och hämtade, jag och idaa åkte med hem dit och myste, sen nattade vi även där.

Söndag: vaknade upp hemma hos Hannah. gick upp och käkade frukost, sen satte vi igång filmen sen när vi va små, sofia och micke kom och vi kollade klart på rosa pantern :) nyss kommit hem till pappa, ida äter vindruvor och är TELEFON NÖRD. som hon varit hela gårdagen och idag dagen. nu väntar vi på tuff tuff.
slappare dag går inte att få, tror ja. men skönt förengångsskull..

Som sagt, har jag haft en kanoners helg med söta människor och kusiner.

<3 /

syftar lite på om ja börjar på att bli sjuk eller ej, känns så nu. är yr och mår illa
Hoppas bara inte ja fått den där djävla vinterkräk sjukan som rör sej i torsby hålan.



saknar c, mycke!


glöm inte bort att vännerna är de viktigaste man har!

tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0