I'M NOT POP, I'M HIPHOP.

idag har jag varit väldigt tlöttis!


dagen började med att stiga upp halv fem,tiiiidigt som gatan. fattade inte att de var sant först. gick upp, hade only 5 minuter på mej och pappa satt redan ute i bilen och vänta på mej. tog tuff som gick 05.24 så jag var i karlstad redan vid sju! satt några sega minuter på stationen och glodde på folk, sen gick ja till skolan och faktiskt så var de folk där, som tur var. hade teori i dieten, jag tim och frida jobbade som attan, de flöt undan och fick mycket gjort, tur att tim var våran "lathund" litegrann, höhöh. sen var de psykologi och slut på dagen.

gick in till stan med elin och tog några varv på stan, sen gick vi till waynée's och tog en stor lattttte, mmmh gotttis.

sen bar de direkt till kmti och fick mitt kort, äntligen. och sen var de bara att åka hem och lägga sej och soova en stund, har varit lite kämpigt idag för varit neger trött. men nu har ja nya krafter, så imorn blire hårt (:


VECKANS VÄDURAR:
På grund av din förmåga att fördjupa dina relationer kan du utan problem ha många goda vänner samtidigt. Fördelarna med detta kommer du att märka hela veckan. Du kan till exempel tala med någon du inte har haft kontakt med på länge och fortsätta där ni senast slutade. Och du drar dig inte för att be dem om tjänster heller.


nu blir de plugga psykologi i badkaret!

ciao

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack! (:

2009-01-26 @ 21:49:22
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0