HATE THIS PART

nu var de snart slut på de roliga igen...

I torsdags åkte ja hem till torsby, som ja skrivit om i det tidigare blogg inlägget. read it! på fredagen kom fröken och emy på kaffe och en massa deep talk, bla. om dieter och anorexi osv. det är intressant, speciellt om man varit i skiten själv som ja tror alla vi varit. nyttigt att prata om! på kvällen åkte jag iväg till ämtervik för att vara med Calle, och där blev ja hela helgen ut, underbart.. <3 kom precis alldeles nyss hem, anders är tokig som en... och fjäskar som vanligt. nu ska jag iallafall packa upp mina saker, ta en kaffe med mammsen och sen kommer änna och nattar hos mej.. niiiice!


imorgon är de ny vecka, ny skoldag och de ser ja inte så speciellt mycke fram emot direkt, därimot ser jag fram emot en vecka på hälsokällan tillsammans med ida slida, om ni inte hittar mej eller får tag på mej så finns ja nog där.


old pic, 07?



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0