GOTTA BE SOMEBODY

Varför ska de vara så fakking kallt ute?
de är ganska stor skillnad på där jag rör mig just nu.
-20 torsby .-12 ämtervik .-5 karlstad
så nej inge mer torsby för då fryser ja ihjäl.
GIVE ME SUMMER AND TRIP TO CYPRUS!

har sovit i ämtervik inatt. var duktig och var ute och gick på eftermiddagen sen var jag och calle i köket, köttfärssås och spaghetti lagade kockarna. tog tuff till karlstad senare och har enbart nördat tvspel med lillebror ikvl och smetat in mamma i havergrynsklet i ansiktet, len och go blev hon.


Dagens låt: Nickelback - Gotta be somebody

morgondagen blir att gå upp tidigt och fixa lite här hemma, sen drar ja till gymet för träna några timmar, om jag har tur kanske jag får med mej toffeln blatte änna också c[: sen åker jag till bästaste<3 again och nattar där. Onsdag morgon blir de upp tidigt som gatan för att åka iväg till kukskolan. nog för att de ska bli roligt att träffa alla söta ansikten, men egentligen så vill ja tända eld och låta skiten brinna upp.

nog om det
nog för mej
natti natti









Kommentarer
Postat av: Sandra!

jag håller med dig om skolan! ;) och att sommarn ska komma jävligt fort! :)

2009-01-06 @ 01:23:59
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0