GOKVÄLL!

igår åkte ja till calley och myste, saknat mega! nattade där, och idag har de nog varit en utav de slappaste dagarna jag varit med om, kanske. nej, men faktiskt inte gjort ett dugg. åkte back till karlstad förut i eftermiddag, hem till mammsen och vara lite social, hoppade i duschen och gick till maxi för att köpa nötter. sen så gick jag hem till stefan där lina,lina, zandra och italy muffen, har höllt de sällskap när de varit partypinglor.
faktiskt så känner ja mej så djävla duktig och inte dricker alls, tror ja blivit nykterist.

nu har de dragit in till stan för att leta sig ragg, hörde något om blatte ragg? nej usch och fy.
jag och stefan är alone och vi kollar lite film klipp och han visar mej sina coola saker han har köpt sej, rik gosse de här.

nej nu ska jag kila för snart kommer calley m. company och hämtar upp mej. ämtervik inatt också, mums!


ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2009-01-25 @ 12:11:38
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0