you got a pieace of me

Denna vecka har gått hur fort som hellst, tillochmed så att jag redan tagit helg, wiiiie!


därimot kunde ja inte slita mej upp ur sängen imorse när jag hade världens goaste och bästa intill mej. så busig var jag, no school for me today!

Gick till gymet och tränade med Mammsen & Hannah istället. jag och hannah körde hårt på nedre våningen, sen fick vi en färjestads ledare också, vi lyfte tyngder och hade oss. uber skönt att träna igen efter att ha varit sjukling. Nyss kommit hem iallafall, har ätit osv.



nu blir det en dusch, fixa och dola. sen tufftuff till torsby med twinsen, ida sliiiida hoppar även på efter vägen och nattar hos mej inatt, äntligen får jag träffa min favorit flicka (:


/ F R I D A H

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuu jaa det kan jag självlart göra, adda gärna msn [email protected] men jag kommer inte hem förrän på söndag :P

2009-02-13 @ 12:02:29
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0