WORK !

TISDAG & ONSDAG ;


Igår morse gick ja upp så tidigt som sju, jag bror och mammy åkte till mormor&morfar och åt frukost sen åkte vi vidare till Arvika dit morfar skulle till ögondoktorn, satt och väntade någon dryg timma. Efteråt åkte vi till Centrum och gick i lite affärer, blev litegrann också faktiskt. sen blev de hemfärd igen. jag blev med mest för att jag skulle få köra.. de gick bra, även fast gammlingars bilar är så himlans mycket trögare och segare, well. 
Blev med de hem och åt god mat, sen åkte vi vidare till Kusselinerna. åkte även skidor igår, sen gjorde jagmammyhannahsofia ett 45minuters friskispass på golvet inomhus, svettigt och skönt.


Idag var jag också uppe tidigt, gjorde mej klar  innan tio för att jobba på sahlströmsgården. Det var bara jag och anna som jobbade, fick även vara ensam i serveringen, men de gjorde inget för det gick kanoners. jobbade mellan 10.00-16.00. nu har jag spring i benaa efteratt ha sprungit som en galning runt överallt, så nu ska jag fortsätta mitt springande och till hannah en stund.
Ikväll åker jag till Karlstad och sover tills fredag, tur att sofiaa jobbar och är i kd så ja får sällskap. så de blir myspys med henne ikvälll.


Inatt åkte Calle till Usa också, borta 3 veckor :/  
lyllllllo honom
!





/ F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0