TIDEN SOM HAR VARIT HAR FÅTT MEJ ATT FATTA.

lite uppdatering från helgen kommer nu.


Fredag: favvo tjejen sov över hos mej i torsby från torsdag till fre. hade de sjukt mysigt och tog igen massa vi missat. fredag morgon gick vi upp, fixa och dola och drog in till the by, gick upp till stjerneskolan och träffade folk osv. senare mot kvällen åkte jag till calle och sov där.


Lördag:
åkte hem på morgonen, åkte till karlstad eftersom att mammy inte varit hemma i helgen så har jag varit "fågelvakt", usch djävla fåglar. när jag kom hem tog jag mej en lång promenad i det fina vädret, vilket var så himla skönt. blev dusch och sen drog jag in till stan med my mouse! umgicks med lite vänner från klassen innan de skulle iväg och jobba. sen blev de vänta på tåget i någon timma, men som tur var fick man väl sej en pratglad gubbe till sällskap som skulle prata om allt mellan himmel och jord, ungefär. sov hos calle...


Söndag:
Upp och iväg på crosstävling i elofsrud, bortanför ämt. hela ligan blev med och kollade. sjukt fint väder, men mina fossingar började strejka och förfrös sej tror ja! var där någon timma, sen åkte vi hem och åt. helt slut sen så både jag och calle somnade och sov en timme. upp och iväg.. back in karlstad nu. eftersom att klanten själv missade tåget från norge så är ja alone, de tycker inte fridah om.

<3


/

nu ska jag ta mej ett riktigt varmt bad
dunka hög musik
sova tidigt


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0