NO AIR

har inte riktigt hunnit med att blogga, men nu kommer de en snutt.


igår bestod dagen av bara springa i ett kök fram och tillbaka, det var en aning jobbigt. sen drog jag hem och vilade en stund, sen bar det av på spinning intervall 60. sova sen!

idag har det nästan varit ännu drygare faktiskt, eller inte drygt men jobbigt som fan för men var ju inte den piggaste av alla direkt, men de var bara att bita ihop tills man fick ett helt bleck över handen/armen och fick brännsår, då jag inte kunde använda mej så mycket så fick mest gå runt och mingla, faktiskt så var det skönt. men ont som kuken!  
åkte hem efter skolan, men de var inte så roligt att komma hem för mamma är inte på topp just förtillfället,så jag blir bara tokig och samtidigt också ledsen när någon annan mår skit, that's it!   la mej och sov tillslut & sov 3 hela timmar, då är man trött. hörde till och med inte klockan, som vanligt. men vaknade av att sofia kom in och skrek och sa att träningen börjar om 15minuter, så de var bara att hasa sej upp och vi sprang hela vägen dit, blev spinning intervall 45. UNDERBART


Precis kommit hem nu, svettigt och skönt..
så nu blir de en dusch och sen över till sofia ikväll.




HEEELG för min del imorgon, wiie
åker en sväng till torsby under dagen, så FRÖKEN?
du behöver ju inte fundera på vad du ska göra, du ska komma till mej på kaffe =))


/ Fraaajjjjd!



Kommentarer
Postat av: Eriiicaaa

är de riktigt hår på bilden eller löshår? :)

fint iaf!

2009-02-19 @ 18:44:26
URL: http://deddsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0