DROP IT LIKE IT'S HOT

Dålig uppdatering av mej, fredag/lördag/söndag/måndag !


Fredag: Blev ett hårt spinning pass på morgonen. På förmiddagen kom Hannah & Brother hem till karlstad så vi blev hos Sofia under dagen och tog de lungt, sen åkte jag till Calle och jag sov där.

Lördag: Åkte hem på morgonen, klev av direkt vid gymet och körde lite egen styrketräning, mest ben och mage. sen var jag uber trött efter att ha fått lite sömn under förra natten och sovit oroligt, så jag gick hem och la mej på soffan och tänkte slappa bara, men där stupade jag och somnade, lyckades också såklart missa klockans ringande så jag försov mej och fick världens panik när jag vaknade, därför att klockan var 16.55 och bussen in till stan gick 17.20. det blev att slänga sej i duschen och fortsätta stressandet och iväg ut till buss/tåget. Frida höll mej sällskap på tuffet också, hoppas de gick bra i helgen stumpan ;)
Kom fram till calle tillslut trots snöstormen, firade gurra.. blev massa god mat, prat osv. Sov där.


Söndag: Åkte till Torsby på förmiddagen, åkte hem till pappsen, och såklart satrte han mej i städningen direkt ja kom innanför dörren, typiskt. men de gick iallafall kanon med lite dunkande musik i örnonen på både mej och pappa! sen tog jag mej en promenad till kusselinerna där mamma och anders också var. Hade en mysiskväll och kollade bla, Beck.


Måndag: vaknade pigg redan 08.30 och kunde inte sova mera, gick upp och dammsög, stekte massa kött åt pappsen, bärde in ved, plockade disk och lite allt möjligt. sen blev klockan helt plötsligt elva och då tog jag mej en gå/spring tur runt sjön och fortsatte sen till kusinerna igen, där var dom som döa säckar när jag kom dock, men sen kom jag och drog med dom ut och letade fram skidorna som vi ska åka på i eftermiddag, blir spår med slalom istället för längd, go us!
Tillbaka på inlägget: Åkningen gick super kanon, jag och hannah tog först en runda runt kälkerud, svettigt och skönt. sen gedde sej mammy, brother, micke och sofia ut, det gick också bra tror jag, förutom att bror drog sej i flera gånger och hade dåligt tålamod, grining som fan. wellwell! Har förövrigt haft en toppen dag.

Föressten så stoppade jon mej på vägen förut och frågade om jag hade lust att jobba, så det blir jobb på onsdag, skönt.



Calle är det bästa som finns, love!


neje nu ska jag ta mej en dusch och sen blir de åka!

Kommentarer
Postat av: Frida.

Haha, jo det gick allt bra ;) men tror dock att jag kommer göra dig lite besviken, haha! jag får berätta när du loggar in på msn ;D

2009-02-23 @ 18:33:59
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej ;) det tycker jag du ska göra (=

2009-02-23 @ 21:17:33
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0