SMOOTHIE

Ännu en dag upp tidigt som satan, ganska duktigt av mej eftersom att jag är ledig.
Körningen idag gick fint, körde motorväg och landsväg osv. även Halkbanan är bokad och klar nu, skönt så ja får den gjord.


efteråt åkte jag hem en snabbis, åt och vila lite. sen gick jag och mammy över till Sofiaa och höll henne sällskap en stund. Sen blev det ett hårt&svettigt Spinning pass, vilket satt så djävla gött. men efter 4pass denna vecka så är mina ben nu som spaghetti tyvärr. skönt de


nu blir det lungt en liten stund.
Och ska  faktiskt göra mej en iskall smoothie, blev sugen när solen är framme och fint väder är det också, det påminnner så mycke om sommardagarna hemma hos fröken, åh vad jag vill ha sommar.


Hannah och Brother kommer hit om en stund så blir att träffa dom några timmar innan jag drar till min calley !


Mummms =))



ha en bra dag.
/ Fridah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0