TOUCH YOU RIGHT NOW

Under helgen har jag....


fredag:
ledig från skolan som vanligt, uberduperskönt. var ute och gick med lilla bellus ett antal gånger, som bara fick cp ryck och skulle trasssla sej in oss båda hela tiden så man höll på att ligga på backen flera gånger, men de gick fint.
Sofiaa kom över och blev med på promenad också, sen blev det att umgås och hjälpa henne tvätta några tvätter.
Senare mot kvällen, åkte jag tufftuff till Calle, som tur var fick jag sällskap av SötpajenTinette, inte sett en skymt av henne sen i somras tror jag, så fanns endel att prata om faktiskt (:        / nattade i ämtervik....

lördag: åkte hem på morgonen/förmiddagen, tog en dusch och satte precis på mej träningskläderna för att ge mej av på en powerwalk, men inget blev av med det. var bara för mej att hoppa in i duschen, fixa & dola lite. för sen blev det bio med Calle & hans familj. kollade på Valkyria! faktiskt en helt okej film, eller den var braaa, så den rekommenderar jag er att se. efteråt åkte vi till vedungen och åt, eller dom. isvatten satt fint för mej (y)
jag och calle åkte hem till mej och myste hela natten som bara faaaan, helt underbart....
han är det bästa som hänt mej! <3

Söndag:
gick upp tidigt för att lägga sej imorse typ, men pigg blev jag i vilket fall. så har jämt nyss varit ut på en lång promenad i snövädret som lagt sej under natten, blä försvinn snö jävel!  nu ska jag ta mej ett bad och sen får vi se om ida slida kanske kommer som står ute på något håll & fryser.




hm, om det är så då så är du ett pucko


/ fridah

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad finns i paketet?

2009-02-08 @ 15:43:16
Postat av: emmeli

ja blir så gla för din skull frodis :)

2009-02-09 @ 08:53:46
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Puckot!

Det e så :)

2009-02-09 @ 10:24:31
Postat av: f svar: emmeli

naw, tack söt mancer (K)

2009-02-09 @ 18:20:27
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0