TORSBY TODAY!

imorse blev de upp tidigt, IGEN.
Körde och det gick superduper.

sen blev det skolan fram till halv tolv, sen tog jag min helg och mitt lov, sköntskönt.



efter det tog jag tuff'et direkt till torsby, fick malin som sällskap som tur var. när jag kom fram så mötte jag fröken och vi gick och köpte massa gottit sen drog vi hem till pappsen en liten stund, in tillbaka och då gick vi till samuel där jakob, stefan, david och kilgren var, badbollen och emly kom även senare, så dagen har bestått av massa chill och tvspel och prat och skratt osvosv. 


är back in kd nu och de blir mys med mammy och sofia ikvälll.
men sängen väntar tidigt idag också eftersom det är körning as tidigt imorgon också.


Gammal07 och extrema blondiner? ><


slash fridaah

Kommentarer
Postat av: Eriiicaaa

okej (: skitsnyggt iaf :))

2009-02-19 @ 22:27:02
URL: http://deddsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0