STRESS

idag var det upp och hoppa tidigt som tuppen.
var redan uppe vid halv sex, dusch&fiXX och sen ut till bussen till körskolan, körde för lärare idag och de gick jätte bra =))

efter det väntade en skoldag framför mej, ganska segt eftersom vi fick sitta och dola med teori i 3 timmar, jag vet inte vad som skedde men jag och frida jobbade som bara attan idag, go us! efter det fick vi sluta och jobba psykologi hemma. så jag drog hemmåt och pluggade lite, åt och sen in till körskolan igen för att sitta på teori där med 2timmar. och efter det så var det att skynda till gymet för ett pass move spinning 1timme.

dagen har bara bestått av stress stress stress
så det ska bli skönt att komma i säng tidigt ikväll !



jag vill vara brun som en pepparkaka
jag vill ha klart bokningen till Cypern
jag vill ha klart bokningen till London?
jag vill ha tillbaka det långa håret(ibland)
jag vill ha idis och jag vill ha fröken
jag vill ha sportlov just precis nu
jag vill ha Calle hos mej inatt


mycket man vill, mycket man inte kan få


nej nu blir ett hot badkar


/ FridahNordlund .

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss!

2009-02-17 @ 15:37:35
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-02-17 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0