FRIDAY

Back in Torsby!


har höllt till i kd nu ett par dagar(passar på när ingen är hemma)
nejdå, fridah tycker inte om att vara själv så de var inte därför jag varit där, utan därföratt jag ska få körningen gjord.. igår och idag hade jag sista körningen, kanske trycker in en eller två till om det behövs någon gång, märks.

igår tog jag och kusselinen ett kvällspass med Move spinning60, uber skönt och de var något svettigt med. helt slut efter det så vi gick hem och var nyttiga med våra frukter och kollade film. sen kom faktiskt sötflickorna ida slida och zeromancern till kd, och hängde med mej och sofia en stund. sen gick vi hem till mej och gosade framför tvn och sen blev vi tlöttisar så vi fann sängen ganska tidigt.

ville inte gå upp när dessa låg i min säng, men tyvärr. så var jag tvungen upp 06.00 /: bläää.
när ja var klar så mötte ja upp dom i stan och kikade runt lite. sen var jag duktig och iväg på ett morgonpass med spinning med sofiaa igen. sköntskönt, nu är det helg och jag ska vila. för nu är ja trött, grining, hungrig... därför ska jag gå och försöka bädda ner mej en timme eller två för att orka myskväll hemma hos Hannah ikväll.


Favvoortiten!
Emmli me då!
hålla handen snart igen? :$




/ fraaajjjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hållis handis snartis igenis :$

2009-02-27 @ 18:42:19
URL: http://zeromancer.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut, de va gosigt gullesnuttis :$

2009-02-27 @ 23:38:30
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: idsko

tiden stannade när du tog mancern hand :$ nananan

2009-02-28 @ 12:18:56
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0