BURRRRR!

No school today
No school tomorrow



därför att de inte ser ut som att jag ska få bli frisk, dumma. piggare i huvudet är jag, men inte någon annanstans.


Åkte iallafall till Hannaah igår, var sjuka tillsammans och de var verkligen en slappiisdag. tv.film.tv.film.the.tv.sova.film. ah ungefär.efter all tv & film tittande så var bara Wildchild det enda positiva, den var kanoners (:
sen åkte vi till mormor&morfar och åt mat, sen åkte vi hem och nattade igen.

Imorse när vi vaknade var vi båda lite lite bättre, fortfarande inte bra iallafall.. frös jätte mycket så vi gjorde oss varmt the och kröp under filtaaar. där blev vi liggandes hela dagen idag igen, i stort sett. sen blev ja trött på att ligga still så ja åkte hem till pappsen och packade mina saker och åkte tåget till karlstad! gick direkt upp till Sofia och var där någon timme. lägenheten blev mysig!




nej oj, nu blev klockan mycket och ögonen börjar flippa ur ><
natti natti






Kommentarer
Postat av: therése

vart bor du egentligen? :)

i Karlstad eller torsby? eller i ämtervik?

hänger inte riktigt med !

2009-02-03 @ 22:17:52
Postat av: F: svar therése!

hm, jag bor både torsby och karlstad. pappa bor i torsby och mamma i karlstad, går även skola här i karlstad. Och ämtervik, där bor min kille!

vem är du föressten? (:

2009-02-04 @ 11:15:05
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0