BLAME IT ON ME.

tjolahoppsansa.

ingen skola för mej idag heller.. febern var igång imorse och härjade igen. men la sej under dagen, vilket var skönt. hoppas inte på mer sjuka nu.

Idag har jag tagit det lungt för det mesta, plockat och dolat lite som vanligt och det jag orkat.
har även varit iväg på den 3:e teori lektionen nu, idag slapp vi iallafall stå ute i ett garage i 2 timmar och frysa ihjäl.
Bokade mina körlektioner också som jag ska ha nu framöver, sköönt. längtar verkligen ihjäl mej tills jag har körkortet i handen, åka vart man vill och de kommer bli så mycket frihet.

nuska jag ta mej ett varmt bad iallafall


& på fredag blire fröken.idsko.emy! förhoppningsvis (:

/ FRIDAH.


Kommentarer
Postat av: emiely

jaaa-aaa det blire :)

2009-02-04 @ 19:44:07
Postat av: Anonym

mummmms ;D

2009-02-04 @ 19:48:32
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0