tired.


hejåhå, nu kommer de lite uppdate ett par dagar tillbaka


julafton:
var underbart mysigt, framförallt att få vara med släkten och bara få umgås och äta mat.. de va länge sen. juldagen:
 
gjorde faktiskt INGENTING, eller städade lite på morgonen när ja ändå var uppe med tuppen men sen så strejkade min kropp och jag hamnade i sängen och soffan i stort sett hela dagen, förkyldningen som började fucka igen, wellwell lugn kväll blev sedan iallafall. hamnade en sväng hos kusselinerna där de var förkrök, mischa, ellen och hannah hade riktigt kul medans vi andra satt och höll sällskap. blev chaufför tillslut och hamnade i alstigen hos knutte och haaster en liten stund jag och sofia. kvällen blev vääääääldigt lång, för lång!! vaken till 4 och upp till karlstad vid 7 på morgonen :( buhu va trött ja va när klockan ringde, hela denna dag föressten. tror jag aldrig varit med om en så lång och dryg bilresa trots all snö överallt..varit i karlstad på shopping med hannah, broder och mammsen! fann lite mer, göttde

nu blir de gosa me månsen och ta en varm kopp kaffe innan jag ska ge mig av till sunne för att få sova med min älskling



imorgon blir de wedding och hotellrum på selma spa!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0