do it all night


dålig uppdate men nu kommer hela rubbet, 4 dagar tillbaka!

fredag: jag fröken knutte och david åkte till sthlm. bilresan tog ca 5 timmar med allt stoppande. sov i kungens kurva på scandic hotell och det var fräsht. eftersom vi kom fram sent så blev de inge shopping den dagen utan utgång på kvällen istället. gick till ett ställe som hette wokhouse! träffade lydia osv. okej kväll!
lördag:upp tidigt och åt världens goaste frukost / gjorde stan i 6 timmar. och fick med oss lite av varje faktiskt, nöjda och trötta som vi var! satt fint med käk på hotelletsrestaurang när vi kom hem,
club sandwish. BAD SOLARIUM BASTU på kvällen!den ena gick ut, dom andra hade mys och jag slappade i lugn och ro på rummet :) söndag: trötta som vi var så försov vi oss och därför missade det goaste, frukosten. den åkte vi in och tog på stan istället i samband med att gå ytterligare några timmar i affärer innan vi åkte hem.
har varit underbart att åka bort lite från allt, skulle inte göra något om vi stannade längre. goaste var iallafall när jag kom hem och fick träffa min gosi älskling igen<3

igår städade jag HELA lägenheten samt var till torsby framåtillbaka för att hämta kissemisse
och idag har jag inte gjort så mycke större, gosat typ. kommit hem till mig och packat upp allting osv.

 

nu skaja iallafall tanka hem lite music och ta en powerwalk! :)

hejsvejs.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0