-

Praktiserat idag.
Inte en lugn stund, mycket och göra + mycke folk. fick lära mej precis det jag ville idag! de bästa av allt är att jag trivs som fisken och att marcus&jim är så himla snälla och goa! fick även frågan om extra jobb, känns skönt.

när jag slutade gick jag in till stan, mötte upp Hannah och Micke.. därefter gick vi runt på stan någon timma, fick med mej lite hem idag med, bikini, mjukisbrallor och tungpiercing. undertiden vi väntade på att Sofia skulle sluta jobba så kom rita och vi hämtade upp henne på stationen, sen åkte vi till mitt praktiseringsställe igen, tog en latte i solen.. sen blev de hemmåt.

eftersom de blev en lugn kväll ikväll som ja behöver så har jag sysselsatt mej själv med att riva ut hela garderoben och städat lite här och var, de behövdes! nu blir de lite tv med gamlingarna och sen tror jag att ja ska finna sängen, tlöttis.


 
kollat på resa nu ikväll, för snart drar vi
(((:
CYPERN <3

/ Lovefridah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0