LOST WITHOUT YOU

Imorse gick ja upp alldeles i onödan. duscha & fixa förfullt. Kolla telefonen efteråt och märkte då att Jim skickat mess, att jag var ledig idag, därför de var en fet bokning och lunchen stängde tidigare än vanligt. Utan tvekan sjönk jag ner i täcket igen, äntligen sova lite längre och de blev ett plus. Lugn morgon blev , sen bestämde jag och mammy för att hårdträna .. det blev det också, heeelt slut. körde egen träning efter schemat 1 ½ timme, sen blev de RetroSpinn60. blev helt förvånad när en gammal kärring runt 60 skulle vara ledare, men sen blev jag inte så paff längre, attans vad hon körde på ;D hel nöjd och det var jätte skönt.

nu ikvl har jag hunnit med att städa och diskat och hängt tvätt.
blir nog tv nu en stund, sen sängen.. oavsett om jag har sovmorgon till 15.00 imorrn, för jag är trötttt.

imorgon kommer hela ligan
hoppas på att få träffa dom!



saknar calle!

/ Love Fridah!

Kommentarer
Postat av: Eriiicaaa

tack men nej :o! du är söt som socker du :))

2009-04-29 @ 22:20:43
URL: http://deddsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0