HOW DO YOU SLEEP

igår var de en underbar dag med flickorna.
ute i solen.kaffe.promenader.prat.knep kort.

iiidaow hängde med hem och nattade hos mej, Maria kom även under kvällen och joinade oss.

imorse vaknade jag tidigt, som vanligt. orkade inte somna om heller så jag gick upp runt åtta tiden strax efter att ida åkt till skolan. upp och hade inget att göra, så jag drog igång och städade, dammsög, tvättade och diskade, janivet. nu är de fint på nedre plan, övre orkar ja inte bry mej i, den får brother sköta.

tog en paus nyss, har suttit ute i solen och lyssnat på musik med kaffe! nu väntar jag på att Maria ska vakna och dra sej hitåt. sen blire in till tby och fixa lite saker.. och ikväll åker jag till bästa<3



Tack till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0