HAPPY

igår kväll åkte jag till frida gumman och sov där, sandra var där hon också. klippte dom, kollade film och myste järnet<3

imorse åkte vi in till stan , gick lite och jag var nervös jävlar. Men de gick över, nu har jag de gjort.. KÖRKORT!!! :D:D wie, så himla skööönt, att lägga de bakom sej.


efter det så mötte jag upp flickorna, sandra.frida och anna! vi gick och åt, de va mys. sen hängde jag på mammy och rita som var i stan.. och de blev hemmåt. har varit ute och sprungit/gått nu i en timma. ikväll blir de lungt.

praktik imorrn, sen åker jag direkt och hämtar upp min favvotjej i sunne och vi åker sen till torsby :)




/ Fridah..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag babblar för mkt (A)

2009-04-21 @ 08:24:43
URL: http://smae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0