(((:

Dåligt med uppdatering som ni kanske märker, men har fullt upp.
kommer en kortis nu iallafall.

Under hela helgen har jag varit i ämtervik hos den bästa. släktträff,cross,mys osvosv. det har varit super.
på söndag åkte jag till torsby och var där under dagen, emiely kidnappade jag påvägen och tog med mej henne. de blev att sitta och prata i solen, sen tog vi även en skön powerwalk. sen blev de buss back to karlstad och där hann jag knappt sätta mej förrens ja somnade ifrån allt, riktigt skönt att kunna sova bort dom 2dryga timmarna.

idag har vi lagat påskmat på dieten, fytusan vad drygt de var. men tiden gick snabbt, även på psykologin faktiskt.
Efter de så hängde Sandra och Frida med till "Jäst" som jag ska praktisera vid. Super fräscht ställe som ligger alldeles vid vattnet nere vid löfbergslila hamnen, personalen var ju inget att snacka om, wie! kommer nog trivas som fisken i vattnet där ((:  Sen blev de ut till Scandic, blev med frida till sin praktiseringsplats. och ja.. sen så gjorde vi stan några timmar, med en iskall smoothie på Wayneés, hääärligthärligt.

tog bussen hem till galningarna och hamnade i solstolen en sväng.
nu ska jag strax ut på en gå/spring tur innan solen går ner.



/ LovefromFridus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaa :DD

2009-04-06 @ 19:48:38
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0