BYN

igår efter praktiken åkte jag hem till idaslida och hämtade upp henne. sen kom sandra och erika dit också så vi åkte med 2 bilar upp vidare till Torsby. när vi var framme blev vi sugna på latte, så de blev en fika på lustgården. fick träffa FRÖÖÖÖKEN igår, som kom hem från Florida och var brun som en sotig neger! sen, hämtade maria, åkte till mormor och hälsade, åkte till jan banan och fixade lampan på bilen, skjutsade mormor till kusinen, körde till kusselinerna i Rinn och hämtade tröja, hämtade emiely i byn, skjutsade maria hem sent igår natt.  ja.. de blev ett himla åkande igår, kändes jätte ovant i början men nu känns de helt underbart , har inte riktigt fattat att jag har kortet ännu men :)

jag vaknade i morse av att Emiely fortfarande låg kvar och snarkade brevid mej, hon försov sej hon.. så henne skjutsade jag in imorse. gjorde lite ärenden också.

nu har jag precis kommit in från en gå/spring runda, blev runt sjön. sjukt skönt! nu blire plocka och dola lite, hoppa i duschen , hem till mormor och äta. sen väntar ett kvällspass på jäst hemma i karlstad, så åker dit nu på förmiddagen, faktiskt så ser ja fram emot de.

wie, solen börjar kika fram också, härligt!


ha en bra dag.
LOWE/fRIDAH

Kommentarer
Postat av: Martina

hallå, går inte du i skola? :P <3

2009-04-22 @ 20:26:20
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUM FRÅGA! praktik stog det ju.. daaah!

2009-04-22 @ 20:26:45
Postat av: F !

bra martinaaaa! ;D

2009-04-22 @ 20:34:27
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: E M M i E

ja vill väl va merej litte mer nön da söttis!

2009-04-22 @ 21:16:08
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0