BIG GIRL NOW

dålig uppdatering här, men de kommer.

under påsk, från torsdag - måndag! har jag varit ute på tripp runt i Värmland, m. Calle&Hans familj + fyra andra husbilar. Hallsberg/Finnspång/Norrköping/Finnspång/Linköping. Det har varit helt underbart.. komma bort från skiten och se sej omkring, och ännu bättre var ju vädret som har varit i topp varje dag. Solat och cross all the time !
har inget mer att säga än att de varit superbraigt (:

så idag, var de första dagen på Praktiken eftersom de ej blev något i torsdags så tog jag igen det idag istället. och de gick jätte bra. mjuk start var de ja.. eller nooot. fullt ös hela tiden, tiden går fort när man har roligt!

nyss kommit hem nu efter timvis sittande vid datan också, tråkigt som tusan men finns inte så mycket man kan göra åt saker om man VERKLIGEN vill.

nu ska jag ta mej något att äta, sen pyssla och fixa lite när jag förengångsskull har tid.



Tack Frökis..
för de fina brevet jag fick i postlådan imorse från Florida.
har nog inte förstått hur bra du har de där nere egentligen.
snacka om att jag är sååååååå-å himla avis!!



Dagens låt:
The block - big girl now(feat. lady gaga)

/ F

Kommentarer
Postat av: Frök

aj miss!

2009-04-16 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0