SUN.

Blir så morgonpigg av sånt här väder, wiie!

morgonen fick också ett litet plus i kanten för ja fick sova lite längre än vanligt.
jag och mammy drog till min hals remiss på sjukhuset imorse runt ,
allt gick galet och blev till cirkus, som de alltid lyckas bli när vi är någonstans..
i väntan på att komma in började det, både jag och hon bröt ihop. hon satt och dolade med mina glajjer
för glaset ploppade ut hela tiden när jag skulle sätta på mej dom och tillslut blev de att bära ett glas.
sköterskorna och alla som befann sej i korridoren kunde
inte heller låta bli att skratta, nog var de PINSAMT.
så här blev då resultatet:


förjävla snygg!

..iallafall så är ja nöjd med besöket, mandlarna dom ska bort inom kort tid.

Åkte hem och njöt i solen fyra underbara timmar, med iskall jordgubbssmoothie&kaffe.
sen fick de bli en lång promenad runt våxnäs som satt super i de fina vädret.
dock så börjar de dra ihop sej och bli kyligare nu, brrrr. vill inte!

Här får ni en goding: Flo-rida ft. Ne-yo - Be on you

jag får nog en goding ikväll ja me, goooosisän!

/ LovefromMe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0