vek.

sammanfaattning om helgen så har den varit helt okej
träffade mycket folk och hade roligt i alstigen trots endel händelser.
rökte vattenpipa på lördagen som var gott gott gott & massa efterlängtat!
sen gick vi ner och skulle in på faktioriet, pönt skulle väl va gullig och försöka
ta in oss. men han var så gullig så han försvann och gick dit alone.
så jag och oliven gick ner till tivolit där jag såklart träffade massa folk så
stackars fick stå och hålla i mina grjejor hela kvällen i stort sett :$ flåt.
aya. efter mitt pratande träffade vi philip, gick och köpte vattenpipa och hem till honom.
men när vi väl skulle sätta igång den, hade vi ingen tobaaakk, så de blev ingen rökning.
vi blev trötta på honom så vi gick till alstigen, dörren var låst och simp/link/jovel var
sega så innan vi kom in satt vi och frös som ankor i trappuppgången..
vi la oss och kollade film under ett varmt täcke och somnade sött vid 5 tiden.


på morgonen satte jag igång och städade lite, såg hemskt ut!
sen kom max och ems, vi drog ner på byn och kollade lite
mötte hannah, mischa och sofia, blev med dom hem en timme eller två
sen åkte jag hem till frökenEmaa
vi hade djupa talkén
gjorde kaffe och smoothie
mys på verandan med ljus i kylan.
Den tjejen är verkligen den bästa som finns,
du är guld värd &......

(ILOVEU!<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0