trött

ja, jag är jävligt trött. det kan bero på det deprimerande vädret, regn säger allt.
dagen har gått segt som satan. tog en fika med änna, idaa, keri och mikan förut, då piggnade man till litegrann
men lika död nu, så ska ta mig en tupplur
sen kommer änna och myser med mig, och med har hon sin lilla vovve, och det blir hundvakt till helgen
eftersom mammi är galen i hundar.

men ja längtar tills freeedaaa, för då är det helg och ja ska vara med mina allra bästaste flickor
jo ems och idiaow!


var till sunne igår och indré satte i min hårfölängning,
sedan klippte malin mig, blev faktiskt nöjdare än hos frisören.
skönt med nytt! (:
så ja sov altså i sunne hos Elin
var och hälsade på henkipenki
sen gick ja vilse, mörkt och därför
jag aldrig gått den vägen förut.

tack o hej!


dagens låt:
Ras cricket- skin

Kommentarer
Postat av: Anonym

cutiast!

2008-10-01 @ 22:04:36
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0