squeeeezE

tillbaka till skolan för första gången på en vecka idag
det enda positiva var väl att träffa alla söta ansikten igen :)
hade endast två dryga lektioner idag, tiden rusade fort fort.
efter tog jag och elin några vändor på stan, fann mig ett par bruna
stövlar, örhängen, piercing, booody lotion, kofta osv, nöjjd tjej!

haft sån jävla huvudverk hela dagen, det sprängs? /:  aah snart så.
men imorgon blire nog värre, för då blire röööj och alkohol i taaarsby city med
alla söta flickorna som jag saknar enormt mycket!
frökenems kommer ner till kd imorgon och åker med mej och mammi upp
till tarsby när jag slutat. åker hem till henne, och laddar lite inför kvällen.
Hopppas på en rolig kväll & folket...

vi ses i dimman :)



Kommentarer
Postat av: Hihi

Jävlar vilken het bild ;D

tokrunka

2008-09-23 @ 19:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0