pick me up

jag tillbringade gårdagen i tarsby city
det var hur roligt som hellst att besöka gamla klassen
saknar verkligen dom, men ja saknar inte stället.
sen hängde emiely på hem till mej, altanen och kaffe (: <3

efter de drog ja till sunne city och sov hos Elin!
Henrik kom på sin fina bike och mötte mej vid stationen
och hälsade.
sen gick ja hem till indre som ska sätta i min hårförlängning nästa vecka, ja längtar ;D
skönt att sätta i nytt efter utlandsresan, pajjade det helt totalt.
så ut och i med ny, yes!

fick inte speciellt mycke sömn inatt föressten, 4 timmar
så dagen har varit seg, för när ja kom till skolan så var inte HERR FOLKE
där denna dag, och hade endast två lektioner idag, och de var med honom.
så matten blev inställd vilket var kasst, för vi har prov imorn.
blev 50min film idag iaf, fast Frida var så trött så hon somade

gick och mötte idiaow hjärtat inne i stan förut,
tog en fika med henne,elin och henrik
sen gick ja och ida massa runt och kollade på massa snygga kläder
ida var shopparn
massa puss på henne<3

nu skaja sova
sen ut och gå,


tjaao!


Kommentarer
Postat av: elina

haha det är tyvärr inte ja som gjort hela min själv :P men tack så mke!

2008-09-25 @ 21:04:44
URL: http://elinajosefine.blogg.se/
Postat av: F

hehe nehee. fett snygg iaf (:

2008-09-25 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0