only hope

nu är man hemma efter någon timme i skolan
de känns lite slappt om dagarna, eller inte lite utan rent mycke faktiskt.
men de kan oftast vara skönt.
Hade endast en lektion på 45 min, matteprov.
de kändes inte alls bra, eftersom ja inte orkade
plugga igår, för jag somnade med boken framför mig ><
jobbade in svenskan också för hade ingen ork till att
vänta på den 3 timmar!

om en liten stund ska jag väl knalla in till stan och möta upp FrökenE.
maybe fika? maybe affärer för mig idag? eller nä, de blir på måndag!
hon var snäll idag så ja fick åka med hem till hålan.
myskväll väntar och jobb jobb jobb annars under helgen
vill ha fett med cash, but.. dream on fridah.

Ha en bra helg =)
nås på mobaajl

Dagens låt:
Dj amul- Only hope
så himla sweet<3

PYSS/ from F!
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0