knäpp-dag

chooo!

blev skola idag, för ja mådde bättre imorse, men trött ändå!
tog promenad till skolan efter som sixten pajjat och fått punka :(
hade kallkök idag, och vi var väldigt få, endast 4 pers, annars brukar vi
vara runt 26, så de blev en väldigt skillnad, men det var skönt för de blev
inget rörigt alls, men vi fick ju slita häcken av oss typ!
det sista hade vi fritt val, så jag och mickan gjorde äppelkaka som vi råkade
pajja med att bränna den som kol inne i ugnen, go us!
sen skulle ja hjälpa mattis med en jävla redning, så tryckte han upp hela
paketet och hällde potatis-mjöl i hela fejjan och håret på mig.. haha vilken kille,
han är störd :D
dagen har gått fort och den har varit helt knäpp, tjocka i huvudet alla trorja.

aya, efter de blev annapanna med mig hem, vi låg och pratade skit och
slappa. hon drog nyss så jaska åka till Bergik och handla lite små saker tänkte ja..

sen ikväll kommer förmodligen idiaow gumman och nattar (:


nej nu ska jag kila
herrååå puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0