jobb

imorse var jag ute och gick runt sjön med fröken
hon följde mej runt altså till jobbet
förövrig så har jag sprungit röven av mej i serveringen eftersom
jag jobbade själv idag med alla bokningar och fett mycke folk!
dagen började med att en jävla äckel invalid kärring kom in genom dörren
och skrek att hon måste ha mat fort, och inget dög och klagade så munnen
gick i lågor, tillslut blev jag så arggh så sket totalt i henne, sen fick ja reda på
att hon var cp-skadad, på riktigt också. och även att hon hade en annan sjukdom ><
dagen blev typ förstörd någon timma pga dt, men sen rullade det på,
och gick superduper bra, fick massa driks och trevliga sällskap och ja är nöjjd (:

tog en walk förbi emiely på hemvägen, lånade hennes snygga bike
till fröken, och nu är ja här. boger & david var här när ja kom också
rökte vattenpipa och drack kaffe. mums

suzzar här inatt, powerwalk till jobbet imorgon, eaaaary
ja som vill sova ut, vilket jag inte gjort på miljoner år känns de som.
det är en sak jag måste ta tag i


nej jag orkar inte skriva
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0